Direktlänk till inlägg 20 april 2017

Någon med hormonerfarenheter??

Av Annelie Andersson - 20 april 2017 18:54

2 inlägg på en dag det är inte illa haha...


Och då tog även det tidigare inllägget musten ur mig att skriva, jag var helt färdig efteråt och somnade som en klubbad säl om sanningen skall fram...


Iof så hade jag rätt ont med. kroppen spökar för mig så det står härliga till med..

Hade det inte vart för att jag har steriliserat mig hade jag faktiskt trott att jag var gravid.


i vanliga fall kan jag ställa klockan efter min mens, alltid 13,14 el 15:e och ALLTID på eftermiddagen.

denna gången efter förra månaden fick jag ngn form av mellanblödning typisch runt den 6:e och varade i 2 dagar.


Nu har jag fortfarande inte fått min mens, jag har mått illa någon enstaka morgon å det försvinner en stund efter att jag ätit. jag har molande värk fast ingen mensvärk på sättet att det drar i ljumskarna, brösten är JÄTTE ömma och det är dom ALDRIG, tidigare fick jag en sån där känsla som man kan få när man ammar typ,

Ni vet det där suget i brösten/bröstvårtorna. och att bara ta på sig linnet kändes obehagligt.


Sen är jag trött, OMG va trött jag är. jag kan gå upp på morgonen å sova middag 2 gånger på en dag för att ögonen går i kors, och ända somna på kvällen å sova till nästa morgon och så håller det på.


För mig TYPISKA graviditets tecken PRECIS som när jag väntade mina andra 2 barn.

bortsett från att jag är steriliserad. när jag läser på om det säger dom mellan 1/500- 1/1000 beroende på vilken typ av sterilisering man har gjort. jag har iof gjort den varianten där man bränner, och då kan kroppen självläka men det  är fortfarande 1/500 så jag tror knappast att jag ska behöva oroa mig.


Men däremot undrar jag vad min kropp har fått för konstig hormonell knäpp egentligen.. visst för att jag kunde ha oregelbunda blödningar när jag hade preventivmedel. men inte ens då var det på detta sättet..


Finns det någon människa här ute som kan ha en teori egentligen..??

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie Andersson - 20 april 2017 08:19


Varför jag reagerade och gjorde som jag gjorde. (det jag gjorde)   Så.. då kommer vi till denna delen.   Som sagt jag föll in i en jätte depression. Jag hade ångest, en fruktansvärd oro i kroppen som nötte sönder mig inombords, Jag grät m...

Av Annelie Andersson - 10 april 2017 14:32

Att börja om på nytt, hitta en ny vardag, nya rutiner. Att hitta var man hör hemma, hur man hör hemma.   Det är faktiskt inte det lättatse. För några månader sedan blev jag lämnad, allt ställdes på ända, och såhär i efterhand kan jag ju t...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards